Friday, July 1, 2011

tiada daya dan upaya ~_~

assalamualaikum to all readers...


today is 1st of July 2011... dh lama dh aku x update blog aku ni.. ntah dh brapa bulan... n dalam beberapa bulan yang lepas, mcm mcm dh perkara terjadi... hhhmmmm.... ada yang pahit.. ada yang manis.. ada yang masam dan ada pula yang masin.. keh keh keh ... 


aku tak tahu nk taip ape dah... speechless.. maklum lah... dh lame sangat dh x berkata kata nih.. uhuhu.. kesian.. oh tedah.... btw, aku dh abis blaja bulan awal bulan april yang lalu... huhuhuhu.. sedih nye... berpisah ngn geng2... ntah pa agaknya khabar dia org skg ni.. sihat ke x... dh kawen ke blom.. ahaha... nak tggu  convo, blom lagi.. kemungkinan convo kt shah alam.. aku pun kurang pasti.. blm ada khabar lagi nk convo..


hidup ini penuh dgn dugaan dan ranjau... pelbagai liku liku duri yang perlu kita lalui.. ada jalan kiri dan jalan kanan... its up to us nk choose yg mana satu.. but be careful... once you choose, you cant turning back.. hhmmm... ye ke??? ntah pa2 ntah.... melalut pulak..


skg nih, aku kt dpan bank.. online dalam kereta.. sambil menunggu adik ku balik dari kelas tusyen... aku lihat sekeliling... kosong.. pandangan yang kosong... ibarat kertas putih yang kosong tanpa apa apa contengan...chewah.. k lah.. dah la.. next time aku taip lagi.. selamat malam semua.... assalamualaikum

No comments: