Tuesday, October 26, 2010

im never alone.. Allah is always there for me :')

aku tak suka laa kalo buat kerja last minute...lagi-lagi kalo kerja tu, kerja yang sangat penting! ! !  URGENT ! ! ! skati dia je nk soh buat last minute..ingat aku ni robot ke?? adoh3...pening laa...coba la beri tme dr stat cuti..ni tak..dh nk abis cuti, baru nk bagi..ape kejadahnya mcm tu??? aku tak puas hati laa...nk tegur salah..tak tegur pun salah..makan berulam jantung je la aku ni...

uhuhuhu..dh la tempoh masa nk siap kn keje tu ciput..uhuhu..keje ni, perlukan idea..bukan nya sebarang idea...mau idea yang bernas..aku dah serik dh...ari tu, aku and geng aku, penat-penat je buat...p last-last, di rejectnya mentah-mentah..aduhhh...hancor hatiku...ingat di terima..tpi x...so ku hanya mampu tersenyum..kesian kan?? ahahaha .

ni kalo yang aku buat ni, tak diterima gak, xpe laaa...aku memang dh sedia di tolak...aku ni bukannya pandai sangat pun..xpe xpe..at least, kalo di tolak pun, aku puas ati coz dh buat sedaya yang mampu..tol x?? ho ho ho..

so...lets do it ! ! !  dont angry angry ! ! !  life is full of joyful ! ! !  kekuatan datang dari ketenangan...PEACE ! ! ! chaiyo chaiyo ! ! ! ! !  i know...i can do it ! ! !  ho ho ho

Ya Allah..berikanlah aku kekuatan dr segi mental dan fizikal...mudah-mudahan, aku kuat dalam apa jua yang melanda...senyum...be strong gurl...Coz I know, Im not alone..because Allah is always there for me...  :')

No comments: