Friday, October 22, 2010

~ peRjAnJiaN aKu DaN dIa ~

ari ni ari jumaat... aku masak simple je hari ini.. ayam masak goreng..drumstick..ho ho ho... nyum nyum...biar simple, asalkan kenyang..syukur alhamdulillah

nak tau tak apa yang blaku pada pagi tadi..macam biasa la rutin harian aku...bangun awal...solat subuh..n then baru kejutkan si dia...coz dia dok jaoh..kt perak..aku ni kt swk..huhuhu...n macam biasa gak, tiap awal pagi aku dan dia msg..

esok si dia, ada exam...uhuhu..aku pun terpiker...xyah la msg untuk spanjang hari ini...aku cakap kt dia..xyah la kita bermsg..coz aku tak nak ganggu dia study..aku nk soh dia fokus ngan exam dia sokri...aku buat semua ni pun untuk kepentingan dia jugak..hope dia tak pker bukan bukan

lagipun, aku nk test diri aku ni...nk buat diri ni di rasa di rindui..heheheheh...bak kata orang, rindu tu best..p parah laa jugak nk menahan rindu nih

besok, dia ada exam kol 1o pagi... aku ada bagitau kt dia, kalo lepas je dia abis exam besok ari, anta la msg..so...aku hanya mampu menahan kerinduan...uhuhuhu...


No comments: