Friday, October 22, 2010

~ teRUbaT sUDaH RiNdu Ku ~


ehehhe..mood aku nak taip dh dtg..jeng jeng jeng..korang mesti tak tau kan siapa yang aku mksud "dia" sebelum ni..ehehe.."dia" tu adalah teman istimewa aku..dia laa..ahaha

perjanjian yang kite orang buat pagi tadi, iaitu tak kn bmsg...sampai dia habis exam..tapi..ehehhe..aku x kisahlaa..aku call dia lepas abis maghrib tadi..ahahah! ! ! dia ngaku, yang dia ego gak nak msg..eeee...ada ke patut mcm tu..adeyhh..xpe xpe..aku sedia maklum..lelaki ni kadang-kadang ego dia orang kuat..kalah perempuan..

so, kita bual-bual la..lepas kit rindu..ho ho ho..lepas je abis call, kite orang msg laa..aku rasa janggal la pulak, coz sepanjang hari tak bermsg ngn dia..xtau dia dh mkn ke blom..dh solat ke belom..macam-macam la persoalan yang timbul..

sekarang ni, dia tengah study..coz besok dia ada exam math..bukan nya exam math biasa..dia bagitahu tadi, math kejuruteraan..haaaa...mcm tu laa bunyi nya..aku x tahu sangat..coz aku bukannya amik course elektrik elektronik..aku amik course bisnes..x same laa

hari ni boleh di katakan mencabar la jugak...coz macam-macam je perangai aku kalau keboringan..dah tu, xde msg plak ngn si dia ni...derita merindu..uhuhu..

kawan fb aku, hilang ntah ke mana..lame dh tak dengar khabar...mungkin line tenet tak ok kot..*eh eh..chop chop..ni cite pasal ape plak ni?? bkn ke cite pasal pakwe ke tdi?? ahaha ! ! *

out of topic laa pulak..k lah..setakat ni je coretan aku buat masa nih...kalau ada yang ada di pikeran aku lepas nih, aku taip laa lagi..hehehehe...aku nk sambung chat ngn geng..daa...sayonara

No comments: